HTML

Rokkantroll a nappalimból

Jegyzetek arról, hogy hogyan próbálok meg egy nagylemeznyi hangfelvételt készíteni két hét szabi alatt.

Friss topikok

  • Cerkamatyi: Mondjuk ez a gitárszóló szerintem humoros. Főleg, ha hallanád úgy, hogy le vannak szedve az effekt... (2012.06.04. 13:31) 13 - 14
  • Foshabot fingó gringó: Matyikém, nekem becsszóra nagyon tetszik! (2012.05.31. 13:13) 11 - 12
  • bQdy: Új számot! Új számot! Új számot! :) (2012.05.17. 08:51) 9. nap
  • Foshabot fingó gringó: Na kérem szépen, megszakértettem többször is egymás után (és egymás előtt is, ha visszafelé nézzük... (2012.05.16. 10:06) És a hetedik napon...
  • turk: na! sikerült a terv! vége egy kalandnak - mondom most! regisztráltam. cerka! először is kösz, hog... (2012.05.11. 10:23) 3.nap

Címkék

Anselmo (1) black (1) cintányér (1) demo (1) demó (1) dob (2) DWS (1) ének (2) etalon (1) fantomtáp (1) géniusz (1) gitár (4) gitárszóló (1) guitar (1) guitarhero (1) hálószoba (1) hangmérnök (1) hangszerbolt (1) hangya (4) hangyacsapda (1) hero (1) Jézus (1) Jóisten (1) kábel (2) keverés (1) Lemmy (1) lyrics (1) magas (2) másnaposság (2) master (2) mély (1) metál (2) Metallica (1) mikrofon (4) Misfits (1) monitor (1) Orion (1) paladog (2) Pia (1) pia (3) plugin (1) processzor (1) Reepa (2) Samhain (1) sör (2) stúdió (1) színvonal (1) szöveg (1) tanulság (1) vége (1) világegyetem (1) Világmegváltás (1) VV (1) zenekar (1) Címkefelhő

Archívum

És a hetedik napon...

Cerkamatyi 2012.05.13. 17:08

Jó reggelt! Nahát, hogy repül az idő, ha az ember alkoholmérgezésben alszik! Arra jöttem rá, hogy igazából tökmindegy, hogy hova rakom ki a nótát, a  maihoz, vagy a tegnapihoz. Ti is így látjátok, nem? Na itt van:

Még lehet, hogy kis finomhangolás lesz rajta, de nem olyan jelentős. Lehet, hogy azért majd odateszem a tegnapihoz is. Az este elég jól sikerült, és még a vihar sem zavart össze nagyon. Az éjszakaival pedig úgy jöttem, hogy a Blahánál pislogtam egy hosszút, aminek pont a Széll Kálmánon lett vége. Szóval teleportálás szerű volt eléggé.

És ma lesz valami?

Lófaszt! Örülök, hogy élek. Leszakad az agyvelőm. Leállt az emésztőrendszerem. Meg vagyok mérgezve. És még ha ez nem is lenne, még a Jóisten is tartott egy laza napot vasárnap, pedig ő nem is gondolt arra, hogy szájmetál lemezt készítsen, csak egy gyenge világegyetemet tudott annyi alatt összerakni, aztán az is milyen lett már? Meg lehet nézni. Én egy egész kb. három perces számot tákoltam ennyi alatt, na ez a nemsemmi!

És mikor lesz mi?

Hát holnap majd visszatérek a dologra. Meg kéne oldanom a plugin kérdést, különben az összes szám ugyanígy fog szólni, azt meg ugye nem szeretnétek. Meg a mikrofon kérdés is nyitva maradt, minden hagyományos mikrofonhoz kell előerősítő, ami nekem nincs, és kölcsönkérni sem tudok most. Úgyhogy ez szopi. Lehet, hogy ez nem is fog megoldódni, nemtom még. Meg tegnap még azzal ment el egy csomó idő, hogy a gép nem bírta már a sok effektet, és a felvételekben lyukak lettek a processzor terheltsége miatt. Szóval minden szempontból a technikai korlátokat feszegetem már most is. Úgyhogy most be is fejezem, na.

Címkék: plugin demo másnaposság pia világegyetem mikrofon Reepa Jóisten

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ggg666.blog.hu/api/trackback/id/tr874506174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

turk 2012.05.14. 10:13:19

és igennn! megszületett a első!

a minőség meglehetősen gyengíti az élvezeti értékét, de ezért fogyasztható.
pl. egy filmzenének tök jó lenne...
már szinte látom magam előtt:
lábak vonulnak.
egyre gyorsabban, egyre agresszívabban lépdelnek.
hihetetlen erővel csapódnak a lábak a földhöz.
lelassítanak.
megállnak.
egy kis dombra lecsücsülnek.
vége.

Cerkamatyi 2012.05.14. 10:56:44

@turk: Na, benéztem kicsit. A szarabbik verziót tettem ki. Most már jobb kicsivel. de nem sokkal.

turk 2012.05.14. 12:14:51

@turk: hát ez nagyon vicces volt, mármint ez a hozzászólás, mármint a lecsücsülés, mármint és főleg,h saját magad írod saját magadról

turk 2012.05.14. 12:19:31

Szerettem volna, ha énekelsz is
olyan nem lesz?
mert amúgy meg nem értek hozzá, csak örülök, h végre létrehoztál valamit
és hát bárcsak kevesebbet innál... és habár sms-t se küldtél nekem anyáknapjára, mégis rossz érzés olvasnom, amikor a piálásokról írsz. Úgyh jövőre küldj nekem smst,vagy vegyé virágot
kati

turk 2012.05.14. 14:53:19

tudathasadás - nem férek a profilomba!!!

elhatárolódom turk által írottaktól! nem az én véleményemet tükrözik!

turk

bQdy 2012.05.14. 15:32:38

Tényleg jó, hogy van már valami "kézzel fogható" eredménye is az 1 hétnek. Az énekkel mi a helyzet? Az engem is érdekelne. Addig is csak így tovább Cerkamatyi! :)

Cerkamatyi 2012.05.14. 16:09:02

Miről beszéltek? Csak ének van! És nég azt hittem, hogy milyen jó lesz hobbizenészkedni, mert akkor a kiadó nem fog rám nyomást gyakorolni...

Foshabot fingó gringó 2012.05.16. 10:06:22

Na kérem szépen, megszakértettem többször is egymás után (és egymás előtt is, ha visszafelé nézzük). Szerintem jó, bár kicsit monoton (lehet, hogy csak az összefolyó minőség miatt). Így tovább!
süti beállítások módosítása