HTML

Rokkantroll a nappalimból

Jegyzetek arról, hogy hogyan próbálok meg egy nagylemeznyi hangfelvételt készíteni két hét szabi alatt.

Friss topikok

  • Cerkamatyi: Mondjuk ez a gitárszóló szerintem humoros. Főleg, ha hallanád úgy, hogy le vannak szedve az effekt... (2012.06.04. 13:31) 13 - 14
  • Foshabot fingó gringó: Matyikém, nekem becsszóra nagyon tetszik! (2012.05.31. 13:13) 11 - 12
  • bQdy: Új számot! Új számot! Új számot! :) (2012.05.17. 08:51) 9. nap
  • Foshabot fingó gringó: Na kérem szépen, megszakértettem többször is egymás után (és egymás előtt is, ha visszafelé nézzük... (2012.05.16. 10:06) És a hetedik napon...
  • turk: na! sikerült a terv! vége egy kalandnak - mondom most! regisztráltam. cerka! először is kösz, hog... (2012.05.11. 10:23) 3.nap

Címkék

Anselmo (1) black (1) cintányér (1) demo (1) demó (1) dob (2) DWS (1) ének (2) etalon (1) fantomtáp (1) géniusz (1) gitár (4) gitárszóló (1) guitar (1) guitarhero (1) hálószoba (1) hangmérnök (1) hangszerbolt (1) hangya (4) hangyacsapda (1) hero (1) Jézus (1) Jóisten (1) kábel (2) keverés (1) Lemmy (1) lyrics (1) magas (2) másnaposság (2) master (2) mély (1) metál (2) Metallica (1) mikrofon (4) Misfits (1) monitor (1) Orion (1) paladog (2) Pia (1) pia (3) plugin (1) processzor (1) Reepa (2) Samhain (1) sör (2) stúdió (1) színvonal (1) szöveg (1) tanulság (1) vége (1) világegyetem (1) Világmegváltás (1) VV (1) zenekar (1) Címkefelhő

Archívum

13 - 14

Cerkamatyi 2012.05.20. 21:29

Nahát, holnap mehetek is dolgozni! Befejeztem a második nótát, van benne ének, hogy befogjátok. Nem sikerült olyan jól, de többet már nem fogok vele vacakolni, ez is több volt, mint ami jól esett. Itt van ni:

Akkor most fogod összegezni?


Ja. Ez így nem kielégítő, maximum ilyen demó szerű szarságokat lehet vele csinálni, de ugye a demó funkciója miatt esetemben ez tök felesleges, ahhoz viszont sok idő. Már kifejtettem, hogy könnyebb lenne szerintem társszerzőnek lenni, vagy egy producerrel csinálni, vagy legalább egy hangmérnök lehetett volna. Meg azért ennél kicsit jobban végig kell gondolni előtte, és az sem árt, ha szükség esetén valamennyi pénzt rá lehet költeni a dologra, hogy a felmerülő akadályokat elhárítsuk. A legnagyobb tanulság talán az, hogy azért akármekkorát fejlődött is a technika, a gitárhangot hosszú távon nem lehet mással pótolni jelen pillanatban még. És hát asszem nem jó az se, hogy így nem lehet mondjuk próbálni a számokat, és nincs idő kísérletezni mindenféle hülyeséggel. Meg mondjuk nem fogok teli torokból üvölteni, ahogy a darab megkívánná, a lakásomban, ahol simán felébredek arra, hogyha a szomszédban hangosan beszélnek. Kicsit jobb feltételek mellett lehetett volna csinálni valamit, de asszem, ha legközelebb belevágok, akkor inkább hangszereket fogok használni, legalább a dobon kívül minden máshoz. Maradt még egy csomó szám, amiket addig meg dúdolgatok tovább, mikor legközelebb szétcsapva hazafelé gyalogolok.

Akkor most érzékeny búcsút veszünk?


Hát elég érzékenyet. Összességében nem volt rossz de azért mérsékelt a sikerélmény. Megint nem derült ki maradéktalanul, hogy mekkora géniusz vagyok. Persze, miután ezt az elején már megsejtettem, eleve ilyen kevésbé fajsúlyos számokat csináltam meg, hogy ne vegyem el a saját kedvemet teljesen. Na szerintem erről nincs is már mit írni tényleg, már annyiszor elmondtam mindent. Vége van. Csá!

Címkék: gitár ének tanulság vége demó géniusz DWS

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ggg666.blog.hu/api/trackback/id/tr154528148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Foshabot fingó gringó 2012.05.31. 13:30:07

Már vagy hatszor meghallgattam (a SoundCloud mondjuk valamiért egynek számolja) és nagyon tetszik! Van eleje, közepe és vége, jók a kórusok, tetszik a riff is. Az ének is faszányos, nem számítottam ilyen jó eredményre. Gratulálok!

Cerkamatyi 2012.06.04. 13:15:25

Kösz Hernyókám, látom laikus vagy, jóvan.

Cerkamatyi 2012.06.04. 13:31:01

Mondjuk ez a gitárszóló szerintem humoros. Főleg, ha hallanád úgy, hogy le vannak szedve az effektek.
süti beállítások módosítása