HTML

Rokkantroll a nappalimból

Jegyzetek arról, hogy hogyan próbálok meg egy nagylemeznyi hangfelvételt készíteni két hét szabi alatt.

Friss topikok

  • Cerkamatyi: Mondjuk ez a gitárszóló szerintem humoros. Főleg, ha hallanád úgy, hogy le vannak szedve az effekt... (2012.06.04. 13:31) 13 - 14
  • Foshabot fingó gringó: Matyikém, nekem becsszóra nagyon tetszik! (2012.05.31. 13:13) 11 - 12
  • bQdy: Új számot! Új számot! Új számot! :) (2012.05.17. 08:51) 9. nap
  • Foshabot fingó gringó: Na kérem szépen, megszakértettem többször is egymás után (és egymás előtt is, ha visszafelé nézzük... (2012.05.16. 10:06) És a hetedik napon...
  • turk: na! sikerült a terv! vége egy kalandnak - mondom most! regisztráltam. cerka! először is kösz, hog... (2012.05.11. 10:23) 3.nap

Címkék

Anselmo (1) black (1) cintányér (1) demo (1) demó (1) dob (2) DWS (1) ének (2) etalon (1) fantomtáp (1) géniusz (1) gitár (4) gitárszóló (1) guitar (1) guitarhero (1) hálószoba (1) hangmérnök (1) hangszerbolt (1) hangya (4) hangyacsapda (1) hero (1) Jézus (1) Jóisten (1) kábel (2) keverés (1) Lemmy (1) lyrics (1) magas (2) másnaposság (2) master (2) mély (1) metál (2) Metallica (1) mikrofon (4) Misfits (1) monitor (1) Orion (1) paladog (2) Pia (1) pia (3) plugin (1) processzor (1) Reepa (2) Samhain (1) sör (2) stúdió (1) színvonal (1) szöveg (1) tanulság (1) vége (1) világegyetem (1) Világmegváltás (1) VV (1) zenekar (1) Címkefelhő

Archívum

8. nap

Cerkamatyi 2012.05.14. 22:17

Szasztok! Itt az újabb beszámoló. A mai nap legnagyobb dilemmája az volt, hogy mihez kezdjek hozzá. Vannak ilyen összetettebb darabok, amiket nem lenne érdemes ilyen színvonalon megcsinálni. Akkor inkább életem végéig csak dudorászom őket. Mondjuk ezzel nem azt akarom mondani, hogy elismerem, hogy az első fos lett. Még jó hogy nem. Ma egyébként rákúrtam ilyen automatikus mastering segédeket, és kicsit kitisztult belőle a zaj, meg lett benne némi mély hang. De csak úgy hallatszik jól, ha az itthoni hagszóróimmal játszom le, mert ezeken olyan erős a basszus, hogy egy normális számot meg sem lehet rajta hallgatni szinte, mert élvezhetetlen. Ideteszem, na:

És hogy telt a mai napod?

Tök jó volt, kösz. Kiválasztottam egy ilyen zsákbamacska számot, amihez még mindent írni kell, mert fogalmam sincs, hogy legyen, de majd valahogy. Nagyon úgy fest, hogy ez a kettő lesz végül a nagylemezből. Nincs pénzem most kísérletezgetni egy komolyabb szettel, és hát egy átlagos mikrofonhoz is kéne egy előerősítő. Az meg ugye nincs. Most ez a fejmikrofon marad, ami hiányzik azt megpróbálom szoftverrel pótolni. Ma dobot csináltam, de nem végig, mert ahhoz előbb ki kéne találni, hogy hogy lesz a szám. Holnapra talán összeáll. Sokak nagy örömére ebben lesz már ének is. Csak még szöveget is kell írni neki. Már nagyon régen kitaláltam a főbb részeket, és már biztos el is felejtettem a nagy részét. Nemtom, milyen lesz.

Holnap mi lesz?

Jobban ki lesz. Holnap el kéne jutni addig, hogy a zenét kitaláljam, és összerakjam nagyrészt (persze nem fogok de azért...). Ha netán előbb kész lennék, mint hiszem, akkor persze lehet csinálni egy csomó mindent, de azért ne legyünk ennyire naívak. Majd írni kell szöveget, meg szépen megcsinálni, hogy szóljon a sok hang, de ezzel már ma is felbasztam magam, mikor megint kellett volna cintányérhang, és egyszerűen semmi magasat nem tudtam kierőszakolni sehogy. Úgyhogy ennyi.

Címkék: magas dob színvonal master

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ggg666.blog.hu/api/trackback/id/tr934508740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása