HTML

Rokkantroll a nappalimból

Jegyzetek arról, hogy hogyan próbálok meg egy nagylemeznyi hangfelvételt készíteni két hét szabi alatt.

Friss topikok

  • Cerkamatyi: Mondjuk ez a gitárszóló szerintem humoros. Főleg, ha hallanád úgy, hogy le vannak szedve az effekt... (2012.06.04. 13:31) 13 - 14
  • Foshabot fingó gringó: Matyikém, nekem becsszóra nagyon tetszik! (2012.05.31. 13:13) 11 - 12
  • bQdy: Új számot! Új számot! Új számot! :) (2012.05.17. 08:51) 9. nap
  • Foshabot fingó gringó: Na kérem szépen, megszakértettem többször is egymás után (és egymás előtt is, ha visszafelé nézzük... (2012.05.16. 10:06) És a hetedik napon...
  • turk: na! sikerült a terv! vége egy kalandnak - mondom most! regisztráltam. cerka! először is kösz, hog... (2012.05.11. 10:23) 3.nap

Címkék

Anselmo (1) black (1) cintányér (1) demó (1) demo (1) dob (2) DWS (1) ének (2) etalon (1) fantomtáp (1) géniusz (1) gitár (4) gitárszóló (1) guitar (1) guitarhero (1) hálószoba (1) hangmérnök (1) hangszerbolt (1) hangya (4) hangyacsapda (1) hero (1) Jézus (1) Jóisten (1) kábel (2) keverés (1) Lemmy (1) lyrics (1) magas (2) másnaposság (2) master (2) mély (1) metál (2) Metallica (1) mikrofon (4) Misfits (1) monitor (1) Orion (1) paladog (2) Pia (1) pia (3) plugin (1) processzor (1) Reepa (2) Samhain (1) sör (2) stúdió (1) színvonal (1) szöveg (1) tanulság (1) vége (1) világegyetem (1) Világmegváltás (1) VV (1) zenekar (1) Címkefelhő

Archívum

Eggyel többedik nap

Cerkamatyi 2012.05.12. 18:58

Most gyorsan elmegyek dohányozni, aztán egyszuszra megírom a mait, mert rohannom kell szürcsőőőni. Ha sikerül, felteszem ide az első dalt.

Na. Ébredés előtt félálomban úgy beállt a nyakam, hogy egy darabig nem tudtam megemelni a fejemet. Mostanra jobb, de ez durva volt. Alig bírtam kimászni az ágyból. A meglepően enyhe másnaposság örömére kábé háromig csak paladogoztam, elég szórakoztató kis játék, csekkoljátok. Aztán nekiláttem befejezni az első dalt. Kész lett. Nem tudom feltölteni, szar ez a blogmotor. Majd holnap, addig úgysem olvastok, nem?

Mondanál néhány szót róla?

A legnagyobb örömmel. Szóval azt lehetett sejteni, hogy nem fogok hónapokig ülni a stúdiómban, legfőképpen mert nincs is stúdióm, de ez a darab ennél több erőfeszítést nem érdemel. Amúgy mindent tekintetbe véve egész jó szerintem. A címe "reepa". Elmesélem, hogy miért. Valahogy tökre hasonlít egy ősmetallica számra még kb 84-ből, aminek Orion a címe. Simán rá lehet dúdolni azt a középrészt. Vagyis onnan loptam. Az Orion az egy csillagkép, más néven a kaszás. A kaszás az ugye Grim Reaper. A Reaper szlengesítése meg Reepa, ami ráadásul megegyezik a magyar répa távirati formájával. És a kör bezárult. Hasonló az elv aGGG666-tal is. A G ugye DZSÍ, ami a leggyakoribb hang a szájmetálban. A 666 meg szintén kedvelt szám a metál témakörben, ráadásul a Nagy g és a hatos képileg közel áll egymáshoz, könnyen átmorfolható egymásba. Az én GGG666-omban csak az első karakter G, és csak az utolsó hatos, aköztesek ilyen fokozatos átmenetek. Na mára ennyi, hamarosan idebiggyeszten a nótát a végére.

Címkék: másnaposság pia Metallica Orion Reepa paladog

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ggg666.blog.hu/api/trackback/id/tr354504432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása